Allergie behandelen met hypnotherapie

Hypnotherapie en niet aangeboren allergie

Ik hoef jou niet te vertellen hoe vervelend het is om een allergie te hebben die de kwaliteit van leven beïnvloedt.

Nu is er een methode om snel en makkelijk van je allergie af te komen.

Misschien vraag je je af wat hypnotherapie met allergie te maken heeft.

Als ik de allergische reacties als gedrag beschouwen, dat diep geworteld is in ons onderbewuste dan zie je een duidelijk verband tussen hypnotherapie en allergie.

- Gemiddeld binnen 2 sessies van je allergie af

- €125,- per sessie.

Er zijn verschillende soorten allergieën die ons leven en de kwaliteit ervan kunnen beïnvloeden.

De chemicaliën die in ons lichaam allergische reacties veroorzaken zijn altijd aanwezig. Deze worden geactiveerd door ons immuunsysteem wanneer ons onderbewuste ze wil gebruiken om ons te waarschuwen.

Wij zijn niet geboren met honden- , katten- of stofallergie maar wij hebben deze gekregen op een latere leeftijd.

Stel je eens voor dat je in jouw kindertijd geconfronteerd bent met een pijnlijke ervaring met een dier of jouw onderbewuste heeft pijn geassocieerd met bepaalde stoffen. Omdat de hoofdfunctie van ons onderbewuste is ons te beschermen, gaat ons onderbewuste voorkomen dat u geconfronteerd wordt met dezelfde pijnlijke ervaring en het doet dit met het creëren van lichamelijke reacties.

De pijnlijke ervaring die wij in onze kindertijd gehad hebben, kunnen wij ons niet altijd herinneren. Daarom is het vaak moeilijk, zo niet onmogelijk, om te weten waarom wij bepaalde reacties hebben op stoffen of dieren.

Stelt u zich bijvoorbeeld voor dat een kind aan het kruipen is op de tafel. Hij valt op de grond en hij ziet stof op de grond.

Het onderbewuste associeert stof met pijn en deze ervaring wordt opgeslagen in zijn onderbewuste.

Ons onderbewuste creëert lichamelijke reacties door opdracht te geven aan ons immuunsysteem

om chemicaliën in ons lichaam vrij te maken waardoor wij gedwongen worden om uit de buurt te blijven van stof.

Op deze manier zorgt ons onderbewuste ervoor dat wij niet meer de pijn ervaren,

als het ware houdt ons onderbewuste ons weg van de pijn.

Het afstand nemen van de pijn en bewegen richting plezier is “hard wired” en vastgelegd in ons onderbewuste.

Contact info:

Bezoekadres: